wtorek, 31 sierpnia 2021

Chłopcy. Będziesz to prać! (Darmowe opowiadanie) - Jakub Ćwiek

Przeglądałam swoje zbiory i z sentymentem obejrzałam, pogłaskałam oraz zajrzałam na karty książek z serii Chłopcy. Wydawało mi się, że jakoś tak niedawno to czytałam... a przecież czwarta część przygód Dzwoneczka i Zagubionych Chłopców wyszła 2015 roku! 

Chciałam wrócić do starych znajomych, więc sięgnęłam po bezpłatne opowiadanie Będziesz to prać!


Zagubieni Chłopcy spędzają ostatni letni wieczór ze swoją mamą - Dzwoneczkiem. Palą ognisko, pieką pianki... Prawie sielanka, tylko Kruszyna jest coś niemrawy. Nikt dokładnie nie wie, co go gryzie. Ale i na to jest sposób - zabawa w "prawda czy wyzwanie". 

Gdy Kruszyna zadaje w końcu pytanie, mamusia opowiada chłopcom pewną historię. Historię, z początku ich bytności w tym świecie. Świecie, który różnił się od Nibylandii. Choć i tu zawsze dbali o siebie nawzajem. A Dzwoneczek sprzątała po ich zabawach i raczyła ich kubkiem kakao. 



Fajnie było znowu zajrzeć tu Zagubionych Chłopców i Dzwoneczka. Przed oczami mam wersję filmową Hook, w którym wróżkę grała Julia Roberts a Piotrusia Pana Robin Williams. Tylko, kto zagrałby innych (już) dorosłych mieszkańców Nibylandii. 

Przesłanie tego opowiadania? Dbaj o bliskich, walcz (nawet dosłownie) z przeciwnościami i baw się dobrze. BANGARANG!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz