niedziela, 31 października 2021

Jestem Śmierć - Elisabeth Helland Larsen, Marine Schneider

Cześć, jestem Śmierć. Czasami wpadam w odwiedziny. Jedni zapalają na moje przyjście świece, a inni zasłaniają okna by się ukryć. Wraz z siostrą Życiem jestem we wszystkim. Nie bój się mnie. Na odwagę opowiem ci o... miłości, która przegania smutek. Ona nigdy nie umiera, nawet gdy ja przychodzę. 

Jestem Śmierć. Część wszystkiego - wszechświata, życia i ciebie. 


Wspaniała publikacja wydane przez Kulturę Gniewu. Skierowana jest do młodszych odbiorców, ale tak na prawdę jest uniwersalna - każdy z nas znajdzie w niej ważne przesłanie. 

Śmierć jest tu przedstawiona jako troskliwa i wrażliwa postać. Odwiedza wszystkich, którzy kończą swą podróż na ziemi. Swoje zadanie wypełnia delikatnie i ze zrozumieniem dla drugiej strony. Śmierć zostaje odczarowana - to nie straszna pani, szkieletor ani potwór. To część kręgu życia. 


Sama publikacja jest przystępna dla dzieci i treściowo i ze względu na obraz. Proste kolorowe ilustracje są dopełnieniem treści. Nie straszą a w sposób subtelny ukazują nam zmiany jakie zachodzą w życiu. 


Książka warta polecenia i posiadania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz