poniedziałek, 20 lipca 2020

Dogman. Tom 2. Bierz go! - Dav Pilkey

Często zdarza się tak, że jakąś serię czytam nie w zalecanej kolejności. I tak stało się i tym razem - zaczęłam cykl od tomu drugiego. Choć komiks docelowo wypożyczyłam dla Syna, musiałam także się z nim zapoznać... bo rozmowy o przeczytanych książkach rozwijają. 

Niezbyt mądry policjant Nać i jego mądry pies, zostają ranni podczas akcji. Niestety ich ciała są za bardzo uszkodzone po wybuchu bomby, jedynym ratunkiem staje się przeszczep. Ale dość nietypowy - do ciała funkcjonariusza policji zostaje przyszyta głowa psa Grega. Tak powstaje superpolicjant Dogman. Jego zwierzęca natura przysparza jemu (i otoczeniu) sporo kłopotów. 
W tym tomie pojawiają się zatargi z szefem, super inteligentna ryba oraz koci przestępca. 

Nie jest to komiks, który mnie bawi, choć pełno w nim komizmu sytuacyjnego. Trafia raczej do młodszego odbiorcy - mój Syn oczarowany, będzie czytał następny tom. Historie zawarte w publikacji są proste, logiczne, komiczne. Kreska i kolory łatwe w odbiorze. 
Plusem są dodatki - kurs rysowania postaci oraz "ruchome' obrazki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz