czwartek, 5 grudnia 2019

Futura nostalgia. Część 1 - Tony Sandoval

– Byłoby niesamowicie, gdyby do czegoś między nami doszło. Chodzilibyśmy razem, całowali się.
Chociaż później byłoby ciężko, kiedy byśmy zerwali.
Nie zniosłabym takiego smutku! To okropne!
– Hej! Uspokój się. Co ty pleciesz? Jeszcze go nie upolowałaś, a już mówisz o zerwaniu!

Wybrałam ten komiks, bo zaintrygowała mnie tematyka. Dorastanie... Liczyłam na burzę hormonów, natłoki analizujących myśli, pierwsze pocałunki... Ale meksykański twórca mnie ciut zaskoczył. Bo niby wszystko to jest, ale dodał do tego fantastyczne elementy. Zostałam wielką fanką żaby i jej ciętych ripost.
Zachwyciła mnie kreska i dobór kolorów. 
Ale nie wiem do kogo skierowany jest ten komiks... Część nastolatków go rozszyfruje, dorośli powspominają...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz