niedziela, 16 lutego 2020

Ilustrowany inwentarz zwierząt - Virginie Aladjidi, Emmanuelle Tchoukriel

Mam mały problem z ta publikacją. Książkę wydało moje ukochane wydawnictwo - Zakamarki. Spodziewałam się szału, ochów i achów. Dostałam dobrą pozycję. Emmanuelle Tchoukriel pięknie zilustrowała zwierzęta. Precyzja i artyzm zachwycają. Kontury wykonała tuszem, a do kolorowania użyła akwareli. Bohaterowie podzieleni są na strefy występowania, między innymi sawanna, lasy tropikalne i umiarkowane, ale także miasto i strefa zamieszkania. Pod każdą ryciną zamieszczono polską i łacińską nazwę, jak również gromadę. Znajduje się tam też kilka słów informacji na temat danego zwierzęcia. I tu mam małe ale... Bo są to podstawowe informacje, skierowane raczej do młodszych czytelników. 

Zachęcam jednak do oglądania. To taka mała encyklopedia dla młodszych przedszkolaków.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz