piątek, 14 lutego 2020

Roczne podsumowanie

Dziś mija rok od kiedy wyznaczyłam sobie cel - systematyczne prowadzenie bloga tak, aby codziennie pojawiała się jedna notka dotycząca przeczytanej przeze mnie książki. 
Niby zadanie zostało wypełnione, mam jednak małe "ale". Notki nie pojawiały się codziennie (pomijam okres wakacji) - czasami miałam kilka napisanych do przodu, a czasami pojawiał się przestój. Wynikał on z nagromadzenia zajęć, tych pozytywnych - ale potem siadałam i tworzyłam kilka recenzji za jednym zamachem i "czarne dziury" znikały. Niestety jak to w życiu bywa, nie wszystko jest kolorowe i radosne - pojawiły się też okresy między innymi we wrześniu, gdy podejmowane były ważne decyzje oraz na przełomie grudnia i stycznia, gdzie nie miałam na nic sił... Widać także, że w tym okresie wybierałam książki dla dzieci i młodzieży oraz komiksy. Brak koncentracji oraz potrzeba czytania czegoś lekkiego zdominowały wybory czytelnicze. Moje życie niekorzystnie odbiło się na pracy jaką sobie wyznaczyłam. Zachwiało wyznaczonymi przeze mnie celami. 

Cel na następny rok prowadzenie bloga pozostaje więc ten sam. 

Sobie życzę radości z wyznaczonej pracy, a Wam z czytania moich notek. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz