niedziela, 31 marca 2019

Sisters #1: Podobieństwo rodzinne - Christophe Cazenove, William Maury

Poszerzam swoją wiedzę komiksową. Staram się jak mogę. Biorę każdy komiks w ręce i zagłębiam się... Przy tym jednak byłam mniej introwertyczna w czytaniu niż zwykle. Głośno się chichrałam, czytałam i pokazywałam innym poszczególne karty - co mi się nie zdarzało do tej pory. No, po prostu świetnie się bawiłam.

Ale od początku. Seria Sisters składa się z 12 zeszytów. Opowiada o życiu dwóch sióstr z małego francuskiego miasteczka. I jest pełna humoru.
Wendy i Marine są zwykłymi dziewczynkami i typowymi siostrami - kochają się, ale też potrafią sobie dokuczyć. Nastoletnia Wendy prowadzi pamiętnik, maluje się i ma chłopaka. Mała Marine zazdrości jej tej "dorosłości". Próbuje wkraść się do tego świata podstępem. Rodzice w tej opowieści stoją ciut z boku, chyba nie mogą nadążyć za córkami.

Komiks składa z ponad 40 stron. Każda strona, to inna historia pełna humoru i siostrzanej miłości. 
Polecam wszystkim, bez wyjątku. 


 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz