wtorek, 9 kwietnia 2019

A ja żem jej powiedziała... - Katarzyna Nosowska

Miałam pewne obawy, gdy usłyszałam o tej książce. Uwielbiam Kasię Nosowską, jej teksty i twórczość, ale czy felietony będą też tak kuszące? Okazało się, że niestety moje obawy się potwierdziły. 

Książka jest ładnie wydana. Kolorowa, przyciąga wzrok. Graficznie fajnie opracowana. Teksty w niej umieszczone są dobre - poruszają różne tematy - celebryci, media, show-biznesie, fobiach, modach i o wszystkim tym czym gada się dla "zabicia" czasu. Felietony bywają zabawny, Autorka trafia w punkt. Ale niestety Nosowska zawsze wysoko zawieszała poprzeczkę i do tego się przyzwyczaiłam. A tu niestety wszystko jest akuratnie, bez euforii i fajerwerków. Można poczytać - to będzie miły wieczór. Ale ta książka nie trafi na moją półkę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz