środa, 10 lipca 2019

Dziewczyny mają moc. Chcemy być sobą - Kate T. Parker

Nie wiedziałam czego spodziewać się po tej książce. Myślałam, że będzie to pozycja skierowana do młodzieży. Ale książka trafiła do działu fotografii. Zaskoczeni? Ja też...
Otworzyłam jednak książkę i zostałam... wciągnięta w świat silnych, mądrych i pewnych siebie nastolatek. 
Książkę mamy podzieloną na kilka tematycznych rozdziałów. Na każdej stronie piękne fotografie dziewczyn, nastolatek, kobiet, dziewuch... tych, które mają siłę łamać stereotypy, walczyć o swoje, być kim chcą. Plejada sportsmenek (między innymi baletnice, biegaczki, pływaczki), lekarki, artystki. ale także przyjaciółki, córki, siostry. Mamy tu ważny przekaz, że bycie dziewczyną (kobietą) nie ogranicza, to nie płeć nas ogranicza, tylko nasze myślenie. Książka daje wiarę w siebie i swoje możliwości. Pobudza nas czytelniczki do działania, walki o siebie i swoje marzenia.

Bardzo ważna pozycja na polskim (i nie tylko) rynku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz