czwartek, 11 lipca 2019

Energia kobiet - Grażyna Borkowska, Agnieszka Kublik, Monika Chodyra

Zaintrygował mnie tytuł książki. Liczyłam na fale feminizmu skapującą z każdej strony. Ale nie wyprzedzajmy faktów...

Publikacja zawiera wywiady z kobietami znanymi, ważnymi, cenionymi. W założeniu miały one nam chyba naświetlić jak radzą sobie z życiem i przeciwnościami losu, ale także zwykłym organizowaniem swojego życia. Dużo tu mowy o kreatywności, akceptacji, zrozumieniu siebie i drugiego człowieka oraz oczywiście o energii. 
 
Książka zapowiadała się świetnie, ale... niestety nie jest ona dla mnie. Za dużo tu coachingu, poza tym skierowana jest do kobiet z klasy średniej, ot takich co to zwykła egzystencja dnia codziennego nie spędza im snu z powiek.
Książkę warto przejrzeć, ale ja nie odnalazłam w niej niczego, co spowodowało by u mnie zmiany lub zachęciło do nich.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz