czwartek, 14 lutego 2019

Takie tam mądrości, zamiast wstępu

Wszystkie recenzje, które ukazały się do tej pory na blogu pochodzą z kilku miejsc - z nie istniejącego już forum Orson Scott Card, bloga Biblioteka na 6 (z roku 2011), moich dwóch blogów: Apo... (z roku 2011) oraz Jaimojejdzej, który utworzyłam w 2012 roku jako pracę zaliczeniową w kursie Login: BIBLIOTEKA. Najnowsze notki dotyczące czytanych przeze mnie książek pochodzą z Gazety Wyborczej z roku 2017 oraz mojej macierzystej biblioteki od roku 2018. Czasami zdarza mi się publikować też w innych miejscach, ale nie jest to stała współpraca (Bonito, Empik i LubimyCzytac). Parę książek udało mi się zdobyć na portalu CzytamPierwszy lub w konkursach internetowych.
Staram się, aby wszystkie przeczytane przeze mnie książki zostały "odhaczone" na portalu BiblioNETKA

Od razu rzuca się w oczy, że czytam dużo literatury dziecięco-młodzieżowej. Przez te kilka lat wzrosło moje zainteresowanie tematem II WŚ oraz komiksami. Czytam sporo, choć chciałabym więcej - ot, zwykły dylemat książkoholika. 

Zapraszam do lektury :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz