środa, 30 stycznia 2019

Ja Inkwizytor. Dotyk zła - Jacek Piekara

Mordimer Madderdin znajduje się w czołówce moich ulubionych bohaterów. Cięty język, duża inteligencja, podobno świetny kochanek (sam się tak zachwala), a do tego jest inkwizytorem. Cóż więcej oczekiwać od mężczyzny...?

Ja, inkwizytor. Dotyk zła - to kolejna z opowieści o Mordimerze. Autor pokazuje nam początki kariery inkwizytorskiej młodego (jeszcze) Madderdina. Szerzej pokazany jest tu świat, w którym żyje bohater. Akcja jest mniej śpieszna, i mam kilka ale to "wtrącek" politycznych i światopoglądowych Autora... Jednak nic nie przysłoni mi uczy czytelniczej.
Cóż tu zachwalać. Kto lubi, ten wie, że to perełka literatury fantasy.
I nawet mi nie przeszkadza, że Piekara tworzy prequel. Bo Mistrz może wszystko. Ważne, że można poczytać.



Recenzja z 2013 r. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz