wtorek, 29 stycznia 2019

Pisarz i karawany - Jan Paweł Krasnodębski

Główny bohater (a może bohaterzy? albo alter ego Pisarza?) to człowiek żyjący w piekle uczuć i emocji oraz myśli, które go pętają i nachodzą nieproszone. Bohater (jak i Autor) opisuje z całą mocą wszelkie niedoskonałości ludzi go otaczających, ale również i swoje. To bohater "ułomny" (społecznie ;p), zawiedziony na rzeczywistości i ludziach go otaczających, ale mimo wszystko niezależny.

Szczerze przyznam, że nigdy nie czytałam książek tego Autora - to moja pierwsza jego pozycja. Nawet go nie kojarzyłam. Wstyd. Pisze a właściwie wydaje on od 1972 roku. Książkę wybrałam ze względu na okładkę (tak tak wiem ;p paranoja) - Czarny Anioł przykuł moją uwagę. I wiecie...? Nie zawiodłam się. Książka jest świetna. Oryginalnie napisana. Pełna zaskakujących momentów, smutnych i prawdziwych opisów ludzi i świata, ale pełna i uczuć.
Książka warta przeczytania. I kupienia. 



Recenzja z 2011 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz